Äggjakt

Äggjakt, animerade kaniner med färgglada ägg.

Skärtorsdag 28 mars kl. 12.00 börjar äggjakten i Lilla Edets centrum, Lödöse och Ström. Du är väl med och letar?

Äggen göms av företagare i kommunen och innehåller presentkort eller gåvokort med olika värde. Tipsa gärna dina vänner som också är sugna på att leta ägg!

Se förtag som medverkar.

Följ oss på Facebook "Äggjakt Lilla Edet"

Följ Facebookgruppen Äggjakt Lilla Edet. Länk till annan webbplats. Där hittar du all information och uppdateringar i realtid under själva äggjakten! Ta gärna en bild och uppdatera Facebooksidan när du hittat ett ägg. Lycka till!

Hittar du ett ägg du inte vill ha, så lämna det gärna kvar på sitt gömställe till nästa äggjägare!

Bakom äggjakten står företag i Lilla Edets kommun tillsammans med FöretagsCentrum Lilla Edet och Lilla Edets kommun.

Plats: I Lilla Edets kommuns tätorter

Arrangör: FöretagsCentrum och medverkande företag i kommunen

Evenemanget är kostnadsfritt och ingen anmälan behövs.